Klantenservice

Of je nu een vraag hebt over een webshopbestelling of over de winkels, we helpen je graag verder! Wij zijn bereikbaar via:+31(0)23 844 6963 of webshop@lesdeuxfreres.nl.

 

Op zoek naar het telefoonnummer van een van de winkels? Kijk dan hier.


Bekijk hieronder onze FAQ:

 

1 Bestellingen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Kom je er niet helemaal uit met het plaatsen van je bestelling? Op deze pagina loodsen we je stap voor stap door het bestelproces heen!

  1. selecteer het gewenste artikel + maat (indien van toepassing)
  2. selecteer het aantal (deze staat standaard op 1 stuk)
  3. klik op de knop In Winkelwagen
  4. U komt nu in uw winkelwagentje en ziet een overzicht van de artikelen die zich hierin bevinden
  5. Heeft u een kortingscode? Vul deze dan nu in bij Kortingscode en klik op Toepassen
  6. Om door te gaan naar uw gegevens, klik op Bestelling Afronden
  7. Kies hier of u zich wilt registreren als klant of niet en klik op Ga verder als gast of op Doorgaan
  8. Vul nu uw gegevens in, velden met een * zijn verplicht. Ga naar Volgende stap
  9. Kies hier de gewenste verzendmethode. Ga naar Volgende stap
  10. Kies nu de gewenste betaalmethode. Ga naar Volgende stap
  11. In dit scherm ziet u een overzicht van uw bestelling; controleer deze goed!
  12. Klopt alles? Vink het vakje voor akkoord met de algemene voorwaarden aan en klik op Kopen
  13. U komt nu terecht in de betaalomgeving. Wanneer dit gelukt is wordt u teruggebracht naar de site en ziet u een overzicht van uw bestelling. 
  14. Bedankt voor uw bestelling! U ontvangt een bevestigingsmail met uw factuur.

 Komt je er toch niet helemaal uit? Geen probleem! Bel ons op 023 - 844 6963 of mail naar webshop@lesdeuxfreres.nl 

 

 

1.2 Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Dit is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet is verzonden. Neem even contact met ons op via 023-844 6963 of via webshop@lesdeuxfreres.nl

 

 

1.3 Ik heb een ander artikel ontvangen dan besteld, wat nu?

Wat vervelend dat er iets is misgegaan, onze excuses voor het ongemak! Je kunt het beste even contact met ons opnemen, dan maken we een retourlabel voor je aan. We kijken dan gelijk of het juiste artikel/maat er nog ligt zodat we de ruiling in orde kunnen maken. 

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen het artikel terug te sturen en aangeven op het ruil-/retourformulier dat er een ander artikel is geleverd. Bij aankomst kijken we dan gelijk of het goede artikel er nog is. (Uiteraard zullen we de gemaakte verzendkosten retourneren wanneer blijkt dat er een verkeerd artikel is gestuurd).

 

 

1.4 Mijn pakketje is er nog steeds niet, waar blijft deze?

Normaal gesproken worden bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen verwerkt en verzonden, maar dit kan soms langer duren. (NB: zaterdag en zondag zijn geen werkdagen!). Wanneer de bestelling na 16:00 is geplaatst kan het zijn dat je pakketje met de levering van de eerstvolgende werkdag meegaat.

Na 3 werkdagen nog niks ontvangen? Controleer eerst je track&trace code om te kijken of de PostNL vertraging heeft. Dit gebeurt soms tijdens drukke periodes zoals rond Kerst of rondom stakingen. 

Indien je geen track&trace code hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op via My Account of door te bellen of te mailen. 

 

 

1.5 Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?

Indien je toch wilt afzien van je bestelling, kun je ons het beste even contact met ons opnemen via 023-844 6963 of mailen naar webshop@lesdeuxfreres.nl. Indien de bestelling nog niet is verzonden kunnen we de bestelling nog annuleren of wijzigen. 

Wanneer je al een track&trace code van ons hebt gekregen is de bestelling al onderweg.

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden